Najlepsza opona do ekstremalnych tras
Jeśli jesteś pasjonatem jazdy na rowerze górskim i nie boisz się wyzwań, opona Maxxis Wetscream jest stworzona właśnie dla Ciebie. To niekwestionowany lider w trudnych i ekstremalnych warunkach. Niezależnie od tego, czy ścigasz się w deszczu, na błotnistych trasach czy wymagających zjazdach, opona Wetscream gwarantuje doskonałą przyczepność. Dzięki jej innowacyjnemu bieżnikowi i specjalnej mieszance gumy, możesz czuć pewność nawet w najbardziej wymagających sytuacjach.
Najnowocześniejsze technologie
Opona Wetscream wykorzystuje technologię Triple Compound, co oznacza, że posiada trzy różne rodzaje gumy o różnym stopniu twardości. To pozwala na uzyskanie idealnej kombinacji trwałości, przyczepności i wydajności na trudnych trasach. Dzięki konstrukcji DH (Downhill), opona ta jest wyjątkowo wytrzymała na uszkodzenia mechaniczne. Możesz śmiało atakować trasy pełne korzeni, kamieni i przeszkód, nie martwiąc się o potencjalne przebicia czy przetarcia opony. Opona Wetscream jest kompatybilna z technologią Tubeless Ready, co oznacza, że możesz korzystać z systemu bezdętkowego, co zwiększa przyczepność i eliminuje ryzyko przebicia dętki.
Doskonały wybór
Opona rowerowa MTB Maxxis Wetscream to wybór absolutnie doskonały dla wszystkich miłośników ekstremalnej jazdy na rowerze górskim. Niezależnie od warunków, ta opona zapewni Ci kontrolę, przyczepność i wytrzymałość na najwyższym poziomie. Wybierz ją, by pokonać najtrudniejsze trasy z pewnością siebie i pełną kontrolą nad rowerem.
Specyfikacja
Rozmiar opony | 29x2.5 |
ETRTO | 55-622 |
Waga | 1172g |
TPI | 60x2 |
Mieszanka gumy | 3C Maxx Grip (3CG) |
Wkładka antyprzebiciowa | Downhill (DH) |
3C Maxx Grip (3CG) - kombinacja trzech mieszanek (najwięcej miękkiej gumy, która zapewnia najlepszą przyczepność, kosztem zwiększonych oporów toczenia, głównie wykorzystywana w oponach do downhillu oraz enduro)
Downhill (DH) - opona do ekstremalnej jazdy, wykonana z dwóch warstw materiału o oplocie 60 TPI, dodatkowo z butylowym wkładem, który ma zapobiegać przyszczypnięciu opony, a także chronić obręcz przed uszkodzeniem