Rozmiar | Wzrost (cm) | Wewnętrzna długość nogi (cm) |
---|---|---|
S | 155 - 165 | 74 - 78 |
M | 165 - 176 | 79 - 83 |
L | 177 - 188 | 84 - 89 |
XL | 188 - 195 | 89 - 91 |
This is a demo store. No orders will be fulfilled.
Rozmiar | Wzrost (cm) | Wewnętrzna długość nogi (cm) |
---|---|---|
S | 155 - 165 | 74 - 78 |
M | 165 - 176 | 79 - 83 |
L | 177 - 188 | 84 - 89 |
XL | 188 - 195 | 89 - 91 |
Trek Rail 9.5 Gen 4 to nie tylko rower, ale innowacyjna maszyna zaprojektowana z myślą o najbardziej wymagających trasach górskich. Rama z włókna węglowego OCLV Mountain nie tylko redukuje wagę, ale również zwiększa wytrzymałość na najtrudniejszych ścieżkach. Wyposażenie w zintegrowany wymienny akumulator RIB o pojemności do 750 Wh w wersjach M, L, XL (625 Wh w rozmiarze S) gwarantuje długie godziny jazdy bez potrzeby częstego ładowania. Ten model to doskonały wybór dla tych, którzy szukają roweru zdolnego sprostać wyzwaniom, jakie stawia przed nimi teren.
Rower Rail 9.5 Gen 4 jest wyposażony w silnik Bosch Performance Line CX, który oferuje inteligentne wspomaganie do prędkości 25 km/h. Jest to idealne rozwiązanie dla rowerzystów, którzy oczekują wsparcia podczas stromych podjazdów i dynamicznej jazdy. System napędowy Shimano Deore z 12 biegami, w tym zębatka 52T, zapewnia płynność i precyzję zmiany przełożeń w każdych warunkach. Nowoczesna manetka LED z funkcją Bluetooth umożliwiająca łączność z aplikacją eBike Flow to kolejna zaleta, która podnosi funkcjonalność Rail 9.5 Gen 4 na wyższy poziom.
Rail 9.5 Gen 4 wyróżnia się na tle innych rowerów elektrycznych dzięki unikalnemu systemowi RIB. Jest to nie tylko praktyczne rozwiązanie umożliwiające łatwe wyjęcie akumulatora, ale również elegancka integracja, która nie zakłóca linii roweru. Nowa rama z większą główką ramy i grubszą rurą podsiodłową zapewnia lepszą sztywność i stabilność podczas jazdy. Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro HD-M745 zapewniają wyjątkową moc hamowania, niezbędną w trudnym terenie. Rail 9.5 Gen 4 to idealny wybór dla poszukiwaczy przygód, którzy nie chcą iść na kompromisy między mocą a komfortem jazdy.