Rozmiar | Wzrost (cm) |
---|---|
S | 155 - 165 |
M | 165 - 175 |
L | 175 - 185 |
XL | 185 - 195 |
This is a demo store. No orders will be fulfilled.
Rozmiar | Wzrost (cm) |
---|---|
S | 155 - 165 |
M | 165 - 175 |
L | 175 - 185 |
XL | 185 - 195 |
Zaawansowany design i wydajność
Rower elektryczny Polygon Collosus N8E to nowoczesna propozycja dla entuzjastów górskich wypraw. Wyposażony w 6-barową platformę Independent Floating Suspension, zapewnia 160 mm skoku z przodu i z tyłu co pozwala na łatwe pokonywanie nierówności i aktywne zachowanie się podczas hamowania. Niezależny system dźwigni amortyzatora gwarantuje delikatną czułość przy progresywnym wsparciu, co jest kluczowe w najbardziej wymagających środowiskach. Rower ten łączy w sobie wydajność i komfort, czyniąc go doskonałym wyborem dla poszukiwaczy przygód w terenie.
Efektywność i trakcja stanowiąca idealne połączenie dla górskich tras
Polygon Collosus N8E charakteryzuje się wysoką efektywnością przekazu mocy, nie rezygnując przy tym z komfortu jazdy po małych nierównościach. System Shimano STEPS zapewnia dodatkową moc, która jest bezpośrednio przekazywana na nawet najbardziej wymagające trasy. 29-calowe koła gwarantują niezrównaną wydajność, zwłaszcza na trudnych szlakach, oferując optymalne toczenie i długą strefę kontaktu, co przekłada się na doskonałą trakcję podczas hamowania, skręcania oraz wspinaczki. Opony Schwalbe Super Gravity o szerokości 2,6 cala idealnie balansują między amortyzacją a precyzją.
Doskonała geometria dla każdego terenu
Kąt główki ramy wynoszący 64,5°, długi zasięg i niski środek ciężkości w połączeniu z 29-calowymi kołami i widelcem o krótkim przesunięciu zapewniają stabilność i pewność prowadzenia przy dużych prędkościach. Z drugiej strony, zwrotność jest osiągnięta dzięki jednej z najkrótszych długości tylnego środka w swojej kategorii, co jest możliwe dzięki ścieżce koła IFS i podwyższonemu projektowi wahacza. Mimo 435 mm długości tylnego centrum, Polygon Collosus N8E z pewnością pokona najbardziej strome podjazdy, dzięki stromemu kątowi siedzenia 77° i niskiemu, przesuniętemu do przodu środkowi ciężkości.