Zipp 858 NSW – Doskonałość w każdym detalu
Koło Zipp 858 NSW to prawdziwa perła w świecie kolarstwa, stworzone z myślą o najbardziej wymagających zawodnikach. Dzięki innowacyjnej technologii i precyzyjnemu wykonaniu, jest to produkt, który oferuje nie tylko wybitne osiągi, ale także wyjątkową trwałość i niezawodność. Zipp 858 NSW to koło, które łączy w sobie najnowsze rozwiązania technologiczne, takie jak konstrukcja obręczy z karbonu typu hookless oraz zaawansowane łożyska ze stali nierdzewnej, które gwarantują płynną i wydajną jazdę w każdych warunkach. Wysokość obręczy wynosząca 85 mm oraz wewnętrzna szerokość 23 mm zapewniają aerodynamiczną przewagę, minimalizując opór powietrza i maksymalizując prędkość.
Koło Zipp 858 NSW jest kompatybilne wyłącznie z oponami bezdętkowymi, co przekłada się na jeszcze lepsze właściwości trakcyjne i redukcję oporów toczenia. Profil obręczy został zaprojektowany symetrycznie, a technologia Impress wykorzystana do tworzenia powierzchni UD fiber sprawia, że naklejki na kole są trwałe, a estetyka pozostaje na najwyższym poziomie. Zastosowanie tekstury ABLC HexFin na powierzchni obręczy dodatkowo poprawia aerodynamikę, co jest kluczowe dla zawodników stawiających na maksymalne osiągi. Zipp zadbał również o komfort i bezpieczeństwo użytkownika, wprowadzając mechanizm antyrotacyjny Sapim Secure-Loc w nyplach, co zwiększa stabilność konstrukcji, nawet podczas intensywnych treningów i zawodów.
W zestawie znajdziemy nowoczesną piastę Cognition V2 z zaawansowanym systemem Axial Clutch V2, który oferuje wyjątkowo szybkie załączanie mechanizmu bębenka, zapewniając płynność i efektywność przeniesienia mocy. Piasta jest wykonana z aluminium, co zapewnia lekkość, a jednocześnie wytrzymałość, idealnie dopasowaną do ekstremalnych wymagań kolarzy szosowych. Zipp 858 NSW to koło, które pozwala osiągnąć prędkości na nowym poziomie, gwarantując przy tym pełne zaufanie do sprzętu dzięki limicie wagowemu wynoszącemu aż 114 kg. Zipp 858 NSW to nie tylko zaawansowane technologicznie koło, ale prawdziwy sojusznik na drodze, stworzony, by wygrywać.
Orientacja | Front | Rear |
Rozmiar | 700c | 700c |
Konstrukcja obręczy | Carbon – Hookless | Carbon – Hookless |
Wysokość obręczy | 85mm | 85mm |
Obręcz - wewnętrzna szerokość | 23mm | 23mm |
Kompatybilność - opona | Tubeless tires only | Tubeless tires only |
Profil obręczy | Symmetrical | Symmetrical |
Powierzchnia obręczy | UD fiber, Impress technology | UD fiber, Impress technology |
Kolor (naklejka) | Standard | Standard |
Materiał nypli | Aluminum | Aluminum |
Nyple - system antyrotacyjny | Sapim Secure-Loc | Sapim Secure-Loc |
Ilość szprych | 20 | 20 |
Zaplot | Radial drive, 2 Cross non-drive | 2 Cross |
Rodzaj szprych | CX-Ray - Black | CX-Ray - Black |
Kompatybilność hamulców | Disc (Center Lock) | Disc (Center Lock) |
Rodzaj osi | TA 12x100 | TA 12x142 |
Mechanizm bębenka piasty | - | Axial Clutch V2, 54 POE |
Rodzaj bębenka | - | SRAM XDR |
Materiał osi | Aluminum front & rear | Aluminum front & rear |
Łożyska | Cartridge - Stainless Steel | Cartridge - Stainless Steel |
Max. ciśnienie w oponie (bar) | 73psi/5.0bar | 73psi/5.0bar |
Piasta | Cognition V2 | Cognition V2 |
Limit wagowy rowerzysty | 250lbs/114kg | 250lbs/114kg |
Tekstura powierzchni obręczy | ABLC HexFin | ABLC HexFin |