Połączenie lekkości i aerodynamiki
Koło szosowe Bontrager Aeolus RSL 37 TLR to połączenie doskonałego designu i doskonałej wydajności. To koło pomoże Ci przyspieszyć na szosie. Zaprojektowane z myślą o lekkości, to koło jest gotowe na rywalizację. To niezwykle lekkie koło szosowe z włókna węglowego o głębokości 37 mm, które zapewnia szybkość i stabilność na podjazdach, kryteriach, klasykach i wielu innych trasach. Zmniejszony ciężar oznacza mniej wysiłku podczas jazdy i lepsze wyniki.
Tubeless Ready i doskonałe hamowanie
Dzięki technologii Tubeless Ready (TLR), to koło jest gotowe na przygody bez dętki. Odczujesz mniejszy opór toczenia, lepszy komfort jazdy i większe bezpieczeństwo. Dysk hamulcowy TLR Disc zapewnia doskonałą kontrolę i szybkie zatrzymanie, co zwiększa Twoje bezpieczeństwo na drodze.
Aerodynamiczny kształt
Zaawansowana konstrukcja aerodynamiczna tego koła pozwala Ci ślizgać się przez wiatr, redukując opór i zwiększając prędkość. Koło szosowe Bontrager Aeolus RSL 37 TLR to narzędzie, które spełni Twoje oczekiwania na treningach i zawodach. Przygotuj się na poprawę rekordów i wygrane wyścigi. Ultralekkie koło Aeolus RSL 37 to najwyższej klasy koło szosowe z włókna węglowego na podjazdy, kryteria i szosowe klasyki. Włókno węglowe OCLV dla poziomu RSL jest lżejsze i mocniejsze, co pozwala stworzyć szybsze, bardziej stabilne profile obręczy 37 mm, które są lżejsze od płytszych kół i szybsze od głębszych. Niezwykle lekkie piasty z elementami wewnętrznymi DT Swiss 240s i bębenkiem piasty Ratchet EXP 36, aby wszystko gładko się kręciło.
Specyfikacja
- Koła RSL z włókna węglowego OCLV są lżejsze i mocniejsze, co pozwala stworzyć szybsze, bardziej stabilne profile obręczy
- Zoptymalizowana dla kół RSL głębokość 37 mm zapewnia wiodącą prędkość, stabilność i wagę
- Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 37 mm (szerokość zewnętrzna 28 mm), szprychy DT Aerolite 24/24 i nyple DT ProLock
- Gładko toczący się i wyjątkowo lekki mechanizm DT Swiss 240s z systemem Ratchet EXP z 36 punktami zazębienia
- Zgodne z napędami Shimano 10/11/12-biegowymi, bębenkami SRAM 10/11, wersja 12-rzędowa XDR dostępna oddzielnie
- Piasty pod tarcze Centerlock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, dostępne zaślepki dla osi z zaciskiem QR
- W zestawie taśma do obręczy TLR, wentyl TLR i tradycyjna opaska do obręczy
Przód | Tył | |
Średnica | 700C | 700C |
Typ | Tubeless Ready (TLR)/clincher | Tubeless Ready (TLR)/clincher |
Kompatybilność kasety | Nie dotyczy | Shimano/SRAM szosowe 9/10/11-rzędowe |
Szerokość piasty | 100 mm | 135/142 mm |
Otwory | 24 | 24 |
Cieniowanie | 14/17/14 | 14/17/14 |
Przekrój poprzeczny | Eliptyczny | Eliptyczny |
Typ mocowania tarczy | Tarcza Centerlock | Tarcza Centerlock |
Załącznik | Oś przelotowa | Oś przelotowa |
Rodzaj blokowania nypli | Ze stopu, samoblokujące | Ze stopu, samoblokujące |
Wentyl | Presta | Presta |
Materiał – Obręcz | Karbonowe | Karbonowe |
Masa | 600g | 725g |