Przewaga w każdym obrocie
Koło szosowe Bontrager Aeolus RSL 37 to doskonała kombinacja prędkości i precyzji. Jeśli poszukujesz wyjątkowej wydajności na szosie, to jest to koło dla Ciebie. Zaprojektowane z myślą o minimalnym oporze aerodynamicznym i niskiej masie, to koło pozwoli Ci przyspieszyć i osiągnąć wyższe prędkości.
Wyjątkowa sztywność i lekkość
Dzięki zaawansowanym technologiom i materiałom, koło to jest niesamowicie sztywne. Oznacza to, że cała Twoja energia zostanie przekazana na prędkość, bez strat. Wyjątkowo lekkie koło pod szytki o głębokości 37 mm, zapewniające prędkość i stabilność na każdą jazdę. Podjazdy. Kryteria. Przełaje. Jedź szybciej dzięki kołu pod szytki Aeolus RSL 37.
Niezawodność na każdym kilometrze
Bontrager to gwarancja jakości i niezawodności. To koło jest zaprojektowane tak, aby przetrwać wiele kilometrów intensywnego treningu i rywalizacji. Aeolus RSL 37 to wyjątkowo lekkie szosowe koła pod szytki, wybrane przez Trek-Segafredo. Koła premium poziomu RSL z włókna węglowego OCLV są lżejsze i mocniejsze, co pozwala stworzyć szybsze, bardziej stabilne profile obręczy. Dodatkowo ultralekkie piasty toczą się na wewnętrznych elementach DT Swiss 240s z bębenkiem piasty Ratchet EXP dla najlepszej prędkość, jakości jazdy i osiągów. Niezależnie od tego, czy przygotowujesz się do zawodów, czy stawiasz sobie nowe wyzwania na treningach, to koło pozwoli Ci osiągnąć swoje cele.
Specyfikacja
- Koła RSL z włókna węglowego OCLV są lżejsze i mocniejsze, co pozwala stworzyć szybsze, bardziej stabilne profile obręczy
- Zoptymalizowana dla kół RSL głębokość 37 mm zapewnia wiodącą prędkość, stabilność i wagę
- Profil obręczy zoptymalizowany pod kątem większych opon, idealnych na klasyki i przełaj
- Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 37 mm (szerokość zewnętrzna 28 mm i wewnętrzna 21 mm), szprychy DT Aerolite(DS)/AeroComp 24/24 i nyple DT ProLock
- Gładko toczący się i wyjątkowo lekki mechanizm DT Swiss 240s z systemem Ratchet EXP z 36 punktami zazębienia
- Zgodne z napędami Shimano 10/11/12-biegowymi, bębenkami SRAM 10/11, wersja 12-rzędowa XDR dostępna oddzielnie
- Piasty pod tarcze Centerlock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, dostępne zaślepki dla osi z zaciskiem QR
Przód | Tył | |
Średnica | 700C | 700C |
Typ | Szytka | Szytka |
Kompatybilność kasety | Nie dotyczy | Shimano/SRAM szosowe 9/10/11-rzędowe |
Szerokość piasty | 100 mm | 135/142 mm |
Otwory | 24 | 24 |
Cieniowanie | 14/17/14 | 14/17/14 |
Przekrój poprzeczny | Eliptyczny | Eliptyczny |
Typ mocowania tarczy | Tarcza Centerlock | Tarcza Centerlock |
Załącznik | Oś przelotowa | Oś przelotowa |
Rodzaj blokowania nypli | Ze stopu, samoblokujące | Ze stopu, samoblokujące |
Wentyl | Presta | Presta |
Materiał – Obręcz | Karbonowe | Karbonowe |
Masa | 570g | 680g |