Jazda na wyższych obrotach
Koło szosowe Bontrager Aeolus Pro 37 TLR Disc to zaproszenie do przyspieszenia. Ta tarcza prędkości pozwoli Ci osiągnąć nowy poziom wydajności na szosie. Ogromna zaleta tego koła to jego niski ciężar. Koła z włókna węglowego o głębokości 37 mm łączą najnowszy profil obręczy z ceną na poziomie gamy Pro, co razem przekłada się na łatwe polepszenie prędkości, wagi i stabilności. Dzięki temu poczujesz różnicę w zrywach i podczas wspinaczek. Twoja jazda będzie lżejsza i bardziej efektywna.
Technologia Tubeless Ready
To koło jest gotowe na bezdętkowe przygody dzięki technologii Tubeless Ready (TLR). Bez oponki wewnętrznej odczujesz mniejszy opór toczenia, lepszy komfort jazdy i zredukowane ryzyko przebicia. Dysk hamulcowy TLR Disc zapewnia doskonałą kontrolę i szybkie zatrzymywanie, co zwiększa bezpieczeństwo na trasie. Bez względu na warunki, te hamulce dadzą Ci pewność siebie.
Wyjątkowa aerodynamika
Zaawansowana konstrukcja aerodynamiczna tego koła pomaga Ci ślizgać się przez wiatr, co oznacza mniejszy opór i większą prędkość. Koło szosowe Bontrager Aeolus Pro 37 TLR Disc jest idealne zarówno do treningów, jak i wyścigów. To Twoje narzędzie do osiągania nowych rekordów i wygrywania zawodów. Wszechstronne koła Aeolus Pro 37 to idealny wybór na podjazdy, kryteria, przełaj i wszelkie możliwe wyzwania. Mocne, lekkie włókno węglowe OCLV poziomu Pro pozwala stworzyć szybsze i bardziej stabilne profile obręczy, a jedwabiście gładkie piasty toczące się na wewnętrznych elementach DT Swiss 350 zapewniają szybką jazdę w każdym miejscu.
Specyfikacja
- Włókno węglowe OCLV Pro to optymalnie dobrana masa, wytrzymałość i odporność
- Całkiem nowa głębokość 37 mm zapewnia aerodynamiczne korzyści również w przypadku lekkiej konstrukcji
- Obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TLR) umożliwiają szybkie przejście na opony bezdętkowe
- Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 37 mm (szerokość zewnętrzna 28 mm i wewnętrzna 21 mm), szprychy DT Aerolite 24/24 i nyple blokujące DT Pro
- Piasty przystosowane do montażu hamulców tarczowych Center Lock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, piasty DT Swiss 350 z 18 zapadkami
- Zgodne z napędami Shimano 10/11/12-biegowymi, bębenkami SRAM 10/11, wersja 12-rzędowa XDR dostępna oddzielnie
- W zestawie taśma do obręczy TLR, wentyl TLR i tradycyjna opaska do obręczy
- Dożywotnia gwarancja, bez ograniczeń wagowych dla rowerzysty
Przód | Tył | |
Średnica | 700C | 700C |
Typ | Tubeless Ready (TLR)/clincher | Tubeless Ready (TLR)/clincher |
Kompatybilność kasety | Nie dotyczy | Shimano/SRAM szosowe 9/10/11-rzędowe |
Szerokość piasty | 100 mm | 142 mm |
Otwory | 24 | 24 |
Cieniowanie | 14/17/14 | 14/17/14 |
Przekrój poprzeczny | Eliptyczny | Eliptyczny |
Typ mocowania tarczy | Tarcza Centerlock | Tarcza Centerlock |
Załącznik | Oś przelotowa | Oś przelotowa |
Rodzaj blokowania nypli | Ze stopu, samoblokujące | Ze stopu, samoblokujące |
Wentyl | Presta | Presta |
Materiał – Obręcz | Karbonowe | Karbonowe |
Masa | 685g | 820g |